sábado, 8 de janeiro de 2011

 Losses recoverable!

My failures, my hopes, my fears, my disappointments never prevented me from below, not smiling or singing, or even cry .... Life often destroys us and builds the same time, because the rise remember that the fall was not useless.
To think about quitting? If all people to err would not give up the world of achievements and failures .... but sometimes the pain is accurate, because it built double what life has taken us ... So I say to herself that the pain has no place in my heart because it inhabits the owner of my whole being .... Jesus!

As perdas recuperáveis!

Meus fracassos,meus desejos, meus medos, minhas decepções nunca me impediram de seguir, nem de sorrir nem de cantar, nem até mesmo de chorar....A vida muitas vezes nos destrói e nos constrói no mesmo momento, pois ao se levantar lembrarei que a queda não foi inútil.
Pra que pensar em desistir? Se todas pessoas que errassem desistissem o mundo não seria de conquistas e sim de fracassos....as vezes a dor é precisa, pois nela construímos em dobro o que a vida nos tomou...Por isso digo pra si mesma que a dor não tem vez no meu coração pois nele habita o dono de todo meu ser....Jesus!

Nenhum comentário:

Postar um comentário